keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Kiitos kommenteista!

Yht´äkkiä huomasin, että kommenttini toimivat. Menipä taas minulla monta viikkoa aikaa huomata se. Ei tämä pää enää niin nopeasti kaikkea hoksaa. Tietysti myös tuo työnteko haittaa näitä harrastuksia. Minun pitää vähän itseäni rajoitella, etten uppoudu tänne sähköiseen epätodellisuuteen liiaksi. Kaikkinaisen tiedon etsiminen on mielestäni parasta, mitä tietotekniikka verkkoineen on tuonut elämääni. Etsin milloin ruokareseptiä, milloin jotain historian nippelitietoa tai sivistyssanan suomenkielistä versiota. Olisipa tämä ollut jo silloin, kun olin nuori ja opiskelin. Osaisin tietenkin paremmin hyödyntää, jos olisin nuori. Toki olen työssäni joutunut tietotekniikkaa käyttämään, olen myös suorittanut Atk-ajokortin ja opiskelun ammattikorkeakoulun verkkokurssina tiedonhakua verkossa. Mutta, tuntuu, että heti, kun jotain oppii, niin miljoona uutta asiaa olisi jo taas tyrkyllä. Tämä blogi on ollut uusi alue, ja onhan tämä suht. helppoa. Aikani ei vain riitä tätä itse tekniikkaa opiskelemaan eikä kyllä kiinnostuskaan. Mutta kommentit siis toimivat. Se on hauskaa! Yritän nyt vastailla niihin heti, jos niitä vielä tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti