sunnuntai 19. huhtikuuta 2009

Riittää jo!


Luin pääsiäisenä John Naishin kirjan "Riittää jo, irti maailmasta, jossa kaikkea on jo ihan liikaa".

Sain siitä jaloja ajatuksia ja totesin, että minähän olen jo aika kohtuullisuuden harrastaja.

Huomasin tänä aamuna jotain koomista eteisen lipaston päällä. Viisi kännykkää (+lankapuhelin) huushollissa, jossa asuu kaksi ihmistä. Puolustuksena täytyy sanoa, että kännyköistä kaksi on minun työpuhelimia ja yksi mieheni työpuhelin ja sitten molemmilla oma yksityinen. Minulla on tällä hetkellä useampi osa-aikainen työ, joten minulla on ne kolme kännykkää, kaksi läppäriä ja yksi kiinteä kone, kaksi sähköpostia, n. sata tunnussanaa ja koodia jne. Hulluksihan tässä vähemmälläkin pääsisi. Minulla on erityinen tiedosto näitä tunnussanoja ja koodeja varten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti